KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dindi

masa pelepasan:2023-08-11 16:06:23 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:529

Petua teras:KedzierzynKozle,Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

KedzierzynKozleWarna permukaan mengadopsi proses bakar dengan perlawanan corrosion yang baik.

Menyesuaikan unit kuasa.

BamendaKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan,KedzierzynKozlePlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Semasa operasi tahap angkat ketiga muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.


KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dinding



Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Apabila memahami peralatan platform angkat, ia akan ditemui bahawa peralatan tersebut masih berbeza dari produk mekanik lain. Apabila menggunakan mesin angkat, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai untuk penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan selesai manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang yang akan meningkatkan efisiensi kerja. Tas udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelenggaran melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh, perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, Xilang Door Industry, pembuat platform angkat hidraulik, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; After using it for a period of time,KedzierzynKozlePlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggang, necessary work should be carried out. After using it for a period of time, the hydraulic pressure should be increased

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Pelanggan pertamaMenggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dinding



Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Kualiti tinggi dan harga rendahJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Semasa menggunakan minyak hidraulik, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi, periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus, dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, tetapi juga memenuhi keperluan kuat kesan. Struktur penyelesaian komponen yang membawa muatan suhu rendah mempunyai kesan yang signifikan pada tekanan suhu penyelesaian, dll. Oleh itu,KedzierzynKozleHarga untuk membuka jembatan naik bimbit, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

KedzierzynKozlePipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak dan kapasitas kargo.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


Hak cipta dan notis:
1. KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dindi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dindi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dindi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KedzierzynKozlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriKeperluan untuk struktur dindi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

KedzierzynKozlemengesyorkanberita
KedzierzynKozleBerita terkini